Aldatma Nickleri

23 Ocak 2008 Çarşamba

*Bi gün gülen gözlerle gelip "ben mi dünya mı" diye soracaksın. Ben "dünya" diyeceğim ve sen çekip gideceksin ama bilmeyeceksin ki benim dünyam sensin!

*Aşığım diyene ölene değil, aşkından öleni sev. Yüzüne bakıp ağlatanı değil, tek başına seveni sev. Seviyorum diye boynuna sarılanı değil, incitirim diye boynuna sarılmayanı sev...

*O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.

*Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin. Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.

*Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin hak edemeyecegi kadar özelsin..

*Seni görmeden durmak su, sensiz yaşamak nefes olsun. Susuz 3 gün yaşayabilirim ama nefessiz asla!

*Birgün seni ne kadar sevdigimi soracaksin:Bir serçenin gözyasi kadar diyecegim,o kadarcik mi diyeceksin ama bilmeyeceksin ki serçeler agladiklari zaman ölürler.

*Dünyadaki en güzel seyi sana vermek isterdim, Fakat seni sana nasil verebilirim ki?

*Sen balıkların aşkını bilir misin? Birbirlerine dokunamazlar ama birbirlerini ölesiye severler, işte bende sana dokunamıyorum ama seni ölesiye seviyorum...

*sen Seni düşün kimseyi düşünme, sen Sana güven kimseye güvenme, sen Seni sev kimseyi sevme. sen büyük S’leri B yap kimseye söyleme...

*Ölmek Bu Dünyada Unutulup Gitmekmiş.. Ölmek Bir kefen Giymekmiş.. Ölmek O Soğuk O karanlık Toprağa Girmekmiş.. YOK BE AŞKIM ASIL ÖLMEK SENSİZLİKMİŞ!

*Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil BirTek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!!!

*Bir romandın okuyupta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıpta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ ÖZLEDİĞİM..

Hiç yorum yok: