Sevgi Nickleri

25 Ocak 2008 Cuma

Sevdikçe Sayende Günahkar Oldum,Dinle Vefasız Baba Ne Diyor,Ağlamam Senin Hoşunamı Gidiyor,Şu Feleğin Gözü Kahrolsun Hiç Yakamı Bırakmıyor,Müslüm Baba Olmadan Bu Hayat Çekilmiyor.
BeDeNiNiN BaKiRe OlMaSı ÖnEmLi DeĞiL..RuHuN FaHiŞe OlMaSıN...!!!
Boş Yere Koşarken Hayat Yolunda,Ne Dertler Çekmişiz Bilenimiz Yok,Gözlerden Dökülen Gözyaşlarıyla,Eriyip Gitmişiz Haberimiz Yok
Güller Arasında Bir Diken,Kırık Bir Masada İçki İken,Sahilde Oturup Denize Bakan,Bir MüslümCü Görürsen Beni Hatırla
Aramayın Bizi Lüks Meyhane Köşelerinde,Biz Aşk Şarabını Şişede İçenleriz,Sormayın Bize Aşk Nedir Diye,Biz Aşk İçin Can Verenlerdeniz
Bizde sabah olmaz
Bizde güneş doğmaz
Biz Müslümcüyüz kızım
Size göre bizle dost olmak
size yakışmaz
Toplumda hep tersleniriz
Belkide sevilmeyiz
Biz sadece sevdiklerimizin eseriyiz
Sen olmasanda
İstesende istemesende
MÜSLÜMCÜYÜZ
Özlemesende Özlüyorum,Hiç Gelmesende Bekliyorum,Rüyamda Seni Hep Görüyorum,Hala Seni Çok Seviyorum
..::BeN NeDeN DoĞMuŞTuM uNuTTuM aNNeM ::....::Her Gün 12'den Sonra Şarap Ekmek Sen ve Ben::..
Leş Kargalarını Seferber Gördüm,Kimini Yer Kimini Bakar Gördüm,Şerefsiz Ellerden Şerefsiz Dillerden Şerefe Kalkan Nice Kadehler Gördüm
FaHiŞe GöNüLlErİn KaHpElİğİ kOyMaZ bİzE... bİzİ uNuTaNı BiZdE uNuTuRuZ kAhPeCe...



Penceremin Perdesini Havalandıran Rüzgar,Denizleri Köpük Köpük Dalgalandıran Rüzgar,Gir İçeri Usul Usul Beni Bu Derrten Kurtar...


Bizi Eskiler Tanır , Yeniler Örnek Alır , Görenler Anlatır . . .
Son bir sigara içelim öyle git gideceksen ne olur yavaş iç yavaş iç dönmiyeceksen


Esrarım 3'lü Olsun,Hapım Bol Olsun,Şarabım Şişede Olsun,Tek Bir Sevdiğim Olsun


SiGaRam SaNa BnZiYoRr İçErKn GöZleRiMi YaşArTTıĞı OlUyOr aRaSıRa,çEkeRkN BiTTiğİmİ AtArKeN bİttİĞiNi ANlıYoRuM..!!!


BiZ MeCiDiYeKöYlÜ DeĞiLiZ kİ PaRaMıZ oLsUn, GüLbAğLı DeĞiLiZ kİ MaNiTaMıZ oLsUn,DeReLiYiZ bIrAkTa KaFaMıZ gÜzEl OlSuN
(um)·@·#nİcKiNi bİLe GöRmEk İsTeMiYoRuM,iLeTi YaZmAsAn İyİ eDeRsİn,E-mAiLiM sAnA aĞıR mI gElDi,EnGeLlEdİm SeNi AfFeDeRsİn(um)

Hiç yorum yok: