Deniz

27 Ocak 2008 Pazar

Günesin buz tuttugu yerde bir alev görürsen bil ki o yalniz senin için yanan kalbimdir.



O kadar güzelsin ki yüzüne bakamyyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamyyorum. Dolanyp sarasym geliyor saramyyorum. Öylesine ba?anmy?ym ki sensiz duramyyorum.





Bir soluk kadar yakin,yildizlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanirsin yetisemezsin,yetisirsin dokunamazsin,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsin.
Ask, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalir ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsin.





Seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damlasini tutmaya çalis.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadiklarinsa,benim sana olan sevgimdir.



Sen Tanriya dilenen dilek, göklere uzanan ellerimsin. Sen gözümden süzülen yas, tek düsüncem, hasretimsin. Sen yasadigim ömür, en güzel günlerimsin.



Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin, ama aranizda tek fark var, onlar milyonlarca sen birtanesin..



Ne insanlar tanidim yildizlar gibiydiler. Hepsi göklerdeydi, parliyordu. Ama ben seni, günesi seçtim. Bir günes için bin yildizdan vazgeçtim.



Sen benim hayatimda oldugun sürece ne sen kimseye rakip, ne de kimse sana rakipti. Çünkü sen benim için daima tektin.



Gecemidir insani hüzünlendiren Yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?Gecemidir seni bana düsündüren,Yoksabenmiyim seni düsünmek içingeceyi bekleyen?



Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin hak edemeyecegi kadar özelsin..



Eger geceler seni düsündügüm kadar uzun olsaydi, sabah hiç olmazdy.



Gözlerinden süzülen bir damla yas olmak isterdim. Gözlerinden dogup, yanaklarindan süzülüp, dudaklarinda ölmek için..



Seni çok özledim. Seni her özledigimde kalbime bir yildiz çizdim. Seni ne kadar özledigimi bilmek istermisin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canim!



Sen hiç denizlerin dibine bakinca yemyesil ormanlari gördün mü? Imkansiz deme! çünkü ben senin gözlerine bakinca ölülerin bile sahit olmadigi o cenneti gördüm.