Etkileyici Msn Nickleri

25 Ocak 2008 Cuma

Kanasın Her ßir Tarafın Yüzüne Kimse ßakmasın Gününe Güne$ Doğmasın Karanlığa Sevdalanasın...
Son Günümde AğLamam ßen; Sense Kaybeden.
ßıktım ßee ArTık Durun Adam oLun oLamayacaksanız yOk Size Lafımız DefoLun.
Sevmek Nedir Hiç BiLmedin, Sevene Kıymet Vermedin, Aşkı Bize Heva Görmedin, Sensin Benim FeLaketim.
EvLiyken ßaLayına, ßekarken Alayına Gider..!
TakıL ßana Hayatın RenkLensin FazLa TakıLma Gökkuşağına Dönersin..
ÖyLe ßi CümLesin Ki Nokta Koyamıyorum.
ßen ßi Hiçtim Zerreciktim, ßak Yok Oldum Olamayandım.
Sevipte Görmemek, Sevipte Sevilmemek, Sevipte Ölmemek Ayıp
YaLan Mısın yOksa €n Doğru Gerçek Mi..?
Nedeni ßiLemedim Neden Her YaLana Kanıyorum. Yanıyorum ve Yanmamın Sebebini Kınıyorum.
Etrafıma ßaktım ßurada ßir Cenaze öLen O Adama ßaktım O Adam ßenim Nerede Kefenim.
Sevmek Zordu ßen Sevdim Tek SevgiLim Sensin.
Sevgi Muhtaç oLana Değil, Hakedene VeriLir.
KaLbimde Herkes Engelli, Sen Online'sın.
iLk Görü$te A$ka İnanmazdım Tanı$madan Önce...
Bugüne Kadar BiLmezdim Ögrendim Neymiş Aşk...
A$kımız ßir YaLanmış AyrıLıkLa Ödedik...
A$kı ßulduğumu Sandım Sende, A$kı Sevdiğini Sandım ßende...
A$k ßir YaLansa €n ßüyük YaLancıyım...
KapıLar Kapandı Yüreğime Giriş yOk ArTık.!!
$u Günümden Sonra Kimse aLmam YanıMa...
ßugünüm Dünden ßeter İ$te ßen ßöyLe $anssızım...
ßi Saniye ßen AnLatırken Sen Susar Mısın..!
İnsanLıkta Sınıfta KaLdınız.!!

Hiç yorum yok: