Buruk Aci Nickler

19 Ekim 2007 Cuma

Her gözyaşımda biraz daha büyüyor çığlıklarım

Sesin hep uzakları çağırıyordu... Ben üstüme alındım. Sana geldim.
Bilseydim,bana ait olmayan bir seslenişi sahiplenir miydim..?

_Kü¢ük hanım hakkNda $ikayét méSajı faR.suCN kNdiNi ösLétmék césaN isé ßi ömür ßoyu sefiLmék
ßi itirasıN farmı???

SéN ßaséN yanaqımDaki ßi qüLüCük,ßaséN dudaqımDaki 2 ¢ifT Söz,ßaséN dé qösümdeki ßi damLa qösya$ısıN...!



Kurtar Ne Olur beni Bu Kahrolası Dibini bile Göremediğim ßoşluktan .!!

Sevgiyi Göstereceksin Söylemek YeTMeZ,Sevgi Gözlerinde Olacak Sözlerin YeTMez..Sevgi Herşeydir Kalbe HapsoLmaz

suskunluğuna sevdalandığım sevgili yüreğinin gülüşünde sakla beni..

ruhunMu ate$ yoqSa gösLerinmi ßni yaqan??

ya$am geRie baqaRaq anLa$ıLıR..iLeRie baqaRaq ya$anıR..!

[[==>..'ToOpRaKK oLsadaa Tüm vucüDumm'''!!!....''''öLümüne SevmİŞTimm'''' diecek oLurdum..<==]]

$aяkıLaяım KendiMe AnLLattığıM Biя MasaLdı,YiNe KeNdiM DinLediM . . . .

Kalp sevmekten yorulmaz: yaşamak varken yaşayamamış olmak


ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

_ßi®t€k_ $€n_wa®$ın_߀nim_i©in...!!


acı nickler

Hiç yorum yok: