Etkileyici msn nickleri

19 Ekim 2007 Cuma

YAŞAMAK İSTİYORSAN BİR UMUDUN OLMALI,KALBİN VARSA BİR SEVDİĞİN OLMALI,SEVDİĞİN VARSA O YALNIZ AMA YALNIZ SENİN OLMALI...

bir şafak vakti dudaklarımda tebessüm kalbimde derinden acı veren bir sızı ile uyanırım rüyalarımdan.. Dudaklarımdaki tebessüm seni rüyamda görmemin, kalbimdeki sızı ise sensizliğin işaretidir. Melek yüzün canlanır hayalimde, bebek kadar masum bakışların.. O an sanki hançer saplanır garip yüreğime ölmek isterim o an. Güneş süzülür penceremden, odam aydınlanır fakat gönlüm hep karanlıktır

Sen,derdimi paylaştığım yağmurdun, Sen,yalnızlığımı süpüren rüzgardın, Sen,yüreğimi ellerine koyacağım kadar sevdiğimdin. Şimdi ben,karanlıklar içinde deli hasretinle bıraktığın cesetim.

Bilirim sen bir yildizsin ve etrafinda bir çok gezegen var, ama unutma ki:ben de dünyayim yalniz BEN de hayat var...

Nefretimsin....Oysaki Nefesimdin.... Senin olmadigin bir sehirde... Yangini olmadigin bir kalpte... Nefesi olmadigin bir bedende... Hayat devam ediyor !!! Sadece yasadigindan ve yasattigindan ibarettir hayat !!! Her biten gün basliyacak yeni bir günün habercisidir ! Tipki sevdalar gibi... Biri gelir...Biri gider... Gelen gideni aratir derler ama ...Gelen gidenden daha yürekli cikar !!! Ben günesi umutla ugurluyorum ki geceye,umutlarimla tekrar dogsun diye !!! Seni gözyaslarimla birlikte akan nefretimle ugurladim! Her damlada haketmedigin beni ve benligimi senden geri alabileyim diye !!!! Birdaha dönme diye... Dönmeyi düsünme diye..... Döndügünde beni degil nefrete susamis gözlerimi görecegini bil diye....... Kavra...düsünme...niye diye sorma diye.... Bedenim sensizde nefes alicak !!!!! Dünya sensizde dönecek ...dönecek unutma !!! Ve yüregine...ellerine...gözlerin e söylüyorum dinle... n.e.f.r.e.t.i.m.s.i.n Oysa ki..... n.e.f.e.s.i.m.d.i.n !!!!



etkileyici msn nickleri

Hiç yorum yok: