Karizmatik Msn Sozleri

1 Ekim 2007 Pazartesi

Sen Gözlerimde Yas Olsaydin Seni Kaybetmemek icin Asla Aglamazdim


AsKiMi DaGLaRa YaZaCaKTiM AmA AsKiMdAn BÜYÜK DaG BuLaMaDiM...


agac kurur dali kalir insan ölür adi kalir sayet ben ölürsem bu söz size hatira kalir


hani gözler vardir sözleri anlatir(li),hani sözler vardir, birde ask vardir seni anlatir.....


ask aci saraptir kadehi dudaktir icersen izdiraptir. gözyasin silinmez kiymetin bilinmez sonu bi ayriliktir.


idam sehpasindaki bir mahkumun yasamayi nekadar cok seviyorsa bende seni okadar cok seviyorum


SENI NEZAMAN UNUTACAGIMI SORMA : CÜNKÜ NEZAMAN ÖLECEGIMI BILMIYORUMl)


Kaybetim seni be güzelim! Kaybetim! Türkü, türkü oldu ismin.... hic durmadan söylerim. Hic durmadan sayiklarim. Hic durmadan....


HER YARINDA BIR UMUT , HER UMUTTA BIR ÖZLEM , HER ÖZLEMDE BIR SEVGI , HER SEVGIDE BIR TEK SEN VARSIN


...seni unutmaya andictim gözlerine baktim vazgectim...


Her sey yalan! Benim hayatimda tek gerçek sensin.....


Namimizin büyüklügü, dostlarimizin büyüklügündendir.


Biz ölmeyi çoktan göze aldik da, yanimizda kimler g**ürücez onu düsünüyoruz.


Sen, sen ol! Asla biz olma.


Dünya bir gündür, o da bugündür!


Sonunu düsünenler kahraman olamaz.


Ölüm, ölüm dedigin nedir ki gülüm ? Ben senin için yasamayi göze almisim..


Ayni dili konusanlar degil, ayni duyguyu paylasanlar anlasabilir.


Hayatta edindigim tecrübeler, yedigim kaziklarin toplamidir.


Eger birisi seni aldatmissa bu onun suçudur. Eger o kisi seni pek çok kere aldatmissa bu senin suçundur.


Yasamak için yalvarmadik ölmek için yalvarmayiz


Dostum olmaz, hasmim yasamaz.


Ölenin arkasindan aglamaki, sen öldükten sonrada arkandan agliyan birakma !!


Akilli insanlar yeni fikirleri tartisirlar. Normal insanlar sonuçlari tartisirlar. Küçük insanlarsa baska insanlari tartisirlar.


***Duanla dogmadimki bedduanla öleyim.....


Ölüm dedigin nedir gülüm.Ben senin için yasamayi göze almisim.

Hiç yorum yok: