Sekilli Msn Sozleri

3 Ekim 2007 Çarşamba

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!! S.S.M.

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim … !!!S.S.M.

Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm… S.S.M.

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi S.S.M.

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa S.S.M.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα
sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış...:

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

"vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor 'buz' soğuğu duygular.

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı.

vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR … !! S.S.M.

ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde.... gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor
düşüмdє •$1isтαивuʟuи •$47döят •$1вiя •$47yαиı •$1sєиiиLє •$47кαpʟı

öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM: S.S.M.

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm.....

вüтüи αyиαʟαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizʟiк göяdüğüм….

αииє вєи мαиyαк oʟduм

"aklımızı ve irademizi nefsimizden üstün tutabileceğimiz için bizler insan olarak yaratılmışız"


çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek


yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи….

yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!.

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!.

Hiç yorum yok: