Delikanli Msn Nickleri

8 Ekim 2007 Pazartesi

-biz ince bel,ela göz,sütun bacak hastası değiliz güzelim gümbür gümbür yürek diledik kavgamızda,ateşin yanına barut barutun yanına ateş olasın diye sevdik ama anlamadılar!!!

—sen yürü ben gölgen olurum, sen sor ben cevap olurum, sen suç işle ben mahkûm olurum, sen iste yeter ki aşkım ben her şey olurum... S S
.
—Yaşamak özlemsiz özlem sevgisiz sevgide sensiz olmaz unutma canım sevmek daima birlikte olmak değildir. Sen yokken bile seninle olabilmektir.

—Aşk ağlamaksa yüreğindeki acıyı paylaşmaksa üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve aşkım için ateşe atlamaksa dünya durana bu ruh ölene kadar aşkımsın...

—dost vurulunca değil yüreğimizde taşırız unutulunca olur ve biz sevdiklerimizi kır çiçeği gibi avucumuzda değil kursun yarısı gibi

—ağladığın zaman basını dik tut ki göz yasların ağladığın kişi kadar alçalmasın

—dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.

—almışsın eline bir çiçek sevecek sevmeyecek ulan eşşoğlu eşek çiçek nerden bilecek

—ya olduğun gibi görün yâda gözüme görünme

—Aşk Fransa'da bir komedi, İngiltere'de bir trajedi, İtalya'da bir opera, Almanya'da bir melodramdır.

—hayatta en eğlenceli şey başkalarının yapma dediklerini yapmaktır.

—Bir gün cehennemde karsılaşabiliriz. Sen kalp hırsızı olduğun için, bense tanrıyı bırakıp sana taptığım için.


—Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

—Sen gözlerimde bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım.

—Askımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.

—Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

—Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim; cennette köşküm olurdu.

—Bir gün bana soracaksın beni mi tanrıyı mı daha çok seviyorsun diye? Tanrı diyeceğim kırılacaksın ama bilmiyorsun ki benim tanrımın sen olduğunu.

—Ben hiçbir zaman yalnız olmadım, yanımdaki ümitsiz askım benim tek arkadaşım oldu.

—Ne insanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler. Hepsi göklerdeydi, parlıyorlardı. Ama ben seni, güneşi seçtim. Bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.

—Ask bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kâinatı sana vermek isterdim. Ama sadece seni seven kalbimi verebiliyorum.

—Seni sevdiğim kadar yasasaydım; ölümsüzlüğün adini ask koyardım.

—Bir gül olmak isterdim. Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için.

—Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy, çünkü ben hep ordayım.

—Sen çölde bir gül olsan seni kurutmamak için göz yaslarımla sulardım seni.

—Ay ışığının aydınlattığı bir kumsala küçük bir dal parçası ile seni seviyorum yazmak isterdim. Ama hiçbir bir dalga gelip siler diye bundan korktum.

—En büyük. okyanusta bir su damlası olmak, uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak, ama en önemlisi milyonlarca insanin içinden senin sevgilin olmak.

—Keşke senin gibi olabilsem, fetih edilmesi zor, elde edilmesi olum.

—Gülü Bir gün, seni her gün, gülü soluncaya kadar, seni ölünceye kadar seveceğim.

—Bir soluk kadar yakin, yıldız kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın dokunursun, vazgeçemezsin, vazgeçersin ama unutamazsın.

—Bir insanin idealleri olmalı sonsuzluk gibi, bir insanin özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi, bir insanin bir tanesi olmalı oda senin gibi.

—Cama vuran her damlada bir tek sen varsın. Ne istiyorum biliyor musun? Her gün yağmur yağsın.

—Ne senden var geçerim, ne düşlerimden, inan hayati seni bana verdiği için, seni ise hayatıma anlam verdiğin için seviyorum.

—Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım.

—Denizler sonsuzdur, senin sevdiğin kadar değil. Güneş ısıtır, senin kadar değil. Seni herkes sever ama benim kadar değil!

—Bir meyhane buldum mezarlığın karsısında, eğer bana dönecek olursan, ya meyhanedeyim ya da karsısında.

-Sigaramdaki dumandın, sigarayı bıraktım, kadehimdeki içkimdin, içkiyi bıraktım, geceleri rüyamdaydım, uyumayı bıraktım. Baktım, sensiz yaşanmıyor; yasamayı bıraktım

-Hüzünleri karlara yazdım, güneş çıkınca erisin diye, seni kalbime yazdım; oradan hiç silinmeyesin diye

-Sen benim için yalan dünyadaki tek gerçeksin

-Sen bir güneşsin, bense kutuplarda bir yıldız. Asla birleşemeyecek iyi şeydi varlığımız.

-Yağmuru sevdiğini soyluyorsun ama yağmur yağınca şemsiyesi acıyorsun. Güneşi -sevdiğini soyluyorsun ama güneş çıkınca gölgeye giriyorsun. Rüzgârı sevdiğini soyluyorsun ama rüzgâr çıkınca pencereni örtüyorsun. İste bundan korkuyorum çünkü beni sevdiğini soyluyorsun

-Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim. Sonra aleve dokunduğumda acıyı. Sevmeyi öğrendim, sevilmeyi. Sonra terk edilip beklemeyi. Sayende unutulmayida öğrendim. Her şeyi öğrendim de, unutmayı öğrenemedim.


—Sen var ya sen, ayni sigaram gibisin. Dumanı gözlerin, külü dudakların. Yalnız aranızda bir fark var. Sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun.

—Bir insanin idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmalı, oda senin gibi.

—Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı, beklemek.

—laf sokma kapak olursun yanımda gez adam olursun.

—kurnazlık marifet değil aptalların tesellisi….

Hiç yorum yok: