Kirilmis Uzgun Nickler

17 Ekim 2007 Çarşamba

daha boyun bi karış beyfendi olmaya çalışş..peşimde dolaşma otur dersıne çalış.



Her söze verecek cvpım var...ama bi söze bakarım sözmü die birde söyleyene bakarım adam mı die



aRaBaNiZi FaZLa YiKaMaYiN... üSüTüP HaSTa oLaBiLiR )



Gecen gün dilenciden dayak yedim. verilMEmis sadakam varmis.



sevgilim bana bir gul verdi,bu gul soluncaga dek gelirim dedi,fakat hic gelmedi cunki gul plastikti.



Eger aska bir ceza verebilseydim... onunda benim gibi sevmesini isterdim!



geçiçi bir dövmesin şeklini çizdi tanrı topraklara...vakti gelince kazma kürekle silineceksin !



kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu.



denize düşen yılana sarılır.. DENİZ hanginiz? YILAN hanginiz?



düşmanlarma ekmek attım anlamlarıma anlam kattım.



Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.


kırgın nickler

Hiç yorum yok: