Msn Nickleri

19 Ekim 2007 Cuma

Madem ki yokluğumda mutLusun. O haLde yokLuk ßenim ßu Aşk İçin ßüründüğüm Son kimLik oLsun...

Saklarmisin beni göz bebeklerinin haznesinde, mahsere kadar günesim ayim olurmusun, gökyüzünde usulca damlarmisin yüregime ve sonsuza dek benim vazgeçilmezim olurmusun ?

Seni seveni bırak gitsin.Geri dönerse o senindir.Geri dönmezse o senin hiç olmamıştır zaten

Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.

Seker çikolataya demiski biz çok tatliyiz,çikolata da sekere demiski sen bize tatli diyosun bu mesaji okuyani gördünmü...

Askin Tanimi: Hic hissetmedigin Hissi Hissetigin an Hissettigin his AŞKTIR.!

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim. Yalan söylerken ben hiç Seni Seviyorum demedim.

♥ Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar. » Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi

Sevgiyi gostereceksin benim gibi, Soylemek yetmez.Gozlerinde olacak soylemek yetmez.Sevgi herşeydir, kalbe hapsedilmez. Seveceksin benim gibi ama buna senin yureğin yetmez ... .

sevgilim bir gün ben ölürsem mezar tasımın üstüne "KADER" ayırdı yazsınlar eğer sende ölürsen mezarını yanıma kazsınlar mezar tasının üstüne de "kavuştular yazsınlar

Bir nasihat: Kendine dikkat et. Bir rica: Sakin degisme! Bir Dilek : Beni unutma. Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum. Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.

Gülmek icin sevmeyi bekleme, belkide mutluluk senin gülüsünde saklidir, sevmek icinde sakin aglama cünkü biryerlerde senin birtek gülü$ün icin ölecek vardir..

Eğer hayat bize bir gün oyun oynayıp seni başkasının kollarına atarsa seni dansa kaldıracak ilk müzik cenaze marşın olsun.

Her ayrılık acıtır yüreğimi Bir nebzede olsa.... Bir bakıma ayrılık Ölümdür ne de olsa... Milyonlarca sebep içinde Sebepsizdir ayrılıklar Ayrılık dediğimde Karanlık ve yalnızlıklar Korkuyorum karanlıktan Kahrolası yalnızlıktan Ve sebepsiz ayrılıktan...

Arkadaş dediğin matematiksel olmalı. Sevinci çarpmalı, üzüntüyü bölmeli, geçmişi çıkarmalı, yarını toplamalı, kalbinin derinliklerindeki ihtiyaçları hesaplamalı ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı.


msn nickleri

Hiç yorum yok: