Sevgi Dolu Yeni Nickler

8 Ekim 2007 Pazartesi

*kır kalbimi gönlün olsun al herşeyim senin olsun şimdi başka kollardayım BU DA SANA KAPAK OLSUN......
*zehiri ben içtim su senin olsun yokuşu ben çıktım yol senin olsun_bi tane bulmuşsun hayırlı olsun_Bİ TANE DE BEN BULDUM HABERN OLSUN.
*bana bulaşma kalbini kırarın_üstüme gelme dünyayı yakarım_bu sevgi sana fazla geldi_BUNDAN BÖLE UZAK OLALIM
*sen benim farkımı fark edemedin ama artık farK etsende fark etmez çünkü benim farkımı farK edenler senden çok farklı.
*NE BİZİ ANLAYACAK Bİ ERKEK BULABİLDİK NE DE ERKEKLERİN ANLAYAİLECEĞİ KADAR BASİT OLABİLDİK
*varlığın ne getirdi ki yokluğun onu götürsün...
*bu dünyada hala yaşıyorsam hayatı çok sevdiğimden değil sırf birilerine inat olsun die
*laf sokmaya kalkışma kapak olursun_yavşama köpek olursun_sonunda aleme reklam olursun
kendin ol belki yanımda yer bulursun.
*paşa gönlüm iterse severim zorlama_istersem sevdiririm uğraşma_diceksin ki kime bu havalar kim takar_DEVRANN DÖNENE KADAR
*ey bağışlaması bol rabbim hamd olsun verdiğin nimetlere HASTAYIM YARATTIĞIN ALMELERE
ama bırakta takılayım kafama göre.
*gidersem dönmem döneceksem zaten gitmem_sen gidiyorsan eğer özlesemde dön demem ağır geliosa aşkım firar serbest üstelemem
*bırakacağın eli hiç tutma tutacağın eli hiç bırakma yalan evgilere gül olmaktansa gerçek aşka diken olmaya değer canım
*bazen anlatmak zor geldi korktum bazen cesurdum sen yoktum ama şimdi sölüyorum SENİ ÇOK SEVİYORUM.
*sen beni öyle bi hale getirdin ki dostlarım bile bana güldü_ben seni öle bi hale getiricem ki düşmanların bile ağlayacak
*madem ki yokluğumda mutlusun yokluk bu aşk için büründüğü son kimlik olsun
*herkesin biraz faili olduu mechul bi cinayetim
*sigara ve alkol insanı yavaş yavaş öldürüomuş kimin acelesi var ki?
*dün seni çok bekledik toplu resim çektircektik_sen gelmedin TOPSUZ çektirmek zorunda kaldık
*yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner.
*giden gitmiştir gittiği an bitmiştir gideni ben değil giden beni kaybetmiştir
*KENDİNE İİ BAK ÇÜNKÜ ARTIK SENDEN BAŞKASI OLMAYACAK.

Hiç yorum yok: