Sevgiliye Ask Nickleri

19 Ekim 2007 Cuma

Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim.




Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanıldılar. Benim ilk ve tek aşkım sendin ve öyle kalacaksın!




Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n'olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana. Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak!




Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler...




Benim bütün dualarım seninle. Sen bir ömür boyu mesut olasın diye..Yalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye....





Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgârın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi...

KéNdiNzi PaHaLı ZaNNéTMéin HéPNZN !NdRMli qüNLéRni ßiliOrm

Hayat Yollardan Çizilmi$ oLsa BiLé Yollardan Birini SéçéCékSin Séçtiğin Yolda öLüm BiLé oLsa Sélam Vérip GéÇéCékSin...


Bu Cinayet Günahın Günahın En Has HaLi ihaNeT ! Hakkımı Ver GiDeyim Adalet!!.


sevgiliye aşk nickleri

Hiç yorum yok: