Duygusal Etkileyici Msn Sozleri

8 Ekim 2007 Pazartesi

An Gelir Insan Gülerken Aglarmis Göz Yaslari Sel Olup Kalbine Akarmis Kahkaha Bir Maske Derler Bilirmisin Insan Sevdiginden Ayrilinca Bu Maskeyi Takarmis.

Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...

Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize!

ben seni deli gibi sevdim sen beni deliyim diye sevmedin
hayatta hicbir sey ilk askin yerini tutamaz insan sevse bile o ilk ask hic unutulmaz

eller bana kalpsiz diyor dogru cunku kalbimin sende oldugunu bilmiyorlar

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum.

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın!

Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen?

yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun
için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana. Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin.. Bil ki çok özlendin...

Seni severken dünyayı da sevdim ben, insanları da... Kendime bile dar
gelirken, içinde herkese yer olan bir hayatın sahibiydim artık.

Sana yükledigim anlamları Senmissin gibi düsünme Aldanırsın... Sen o anlamlarla sadece bende varsın Ben seviyorsam,sen bahanesin...


Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin .?

Seni Aradim Tum Bir Hayat. Simdi Bulmusken Gitme Ne Olur. Terk Etme Beni Birakma Beni Yalnizligimla....
Eski yerini kalbimde arama, sen gözümden akan sele karistin.
Hayallere dalıp gitmem ben çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirsey isteyemem ben çünkü birtek istedigim sensin
Seven unutmaz unutansa sevmemistir eğer sevipte unutmusa sevmesini bilmemistir.
Çekerm giderm, bende kiyarm sevgime, yanarm ölürüm, belli etmem kendme bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdm, yalnizlga yenilmem kendmi, artk ölsem bile seni aramam...
Önce düstügümde kalkmayi ögrendim.Sonra aleve dokundugumda aciyi.Sevmeyi ögrendim, sevilmeyi. Sonra terkedilip beklemeyi.Sayende unutulmayida ögrendim.Herseyi ögrendim de, unutmayi ögrenemedim.
Eger beni bu sokakta,bu mahallede,bu sehirde bulamazsan bilki ben, gözlerinin daldigi yerdeyim...
I love your eyes cünku onlar very nice, birkerecik look at me ondan sonra don´t forget me, kalbim tic tac for you because i love you!
Demedim mi bu hasret bitirir seni. Ay dolanir gider, yalniz kalirsin. Hergün yeni bastan dagilir, ufalirsin.
KNOW THAT İ CAN'T GET OVER YOU BECAUSE EVERYTHİNG İ SEE İS YOU!!!

ben leyla olmuşum ne fark eder mecnun çoktan gitmişken
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
ilk defa inanır oldum aşka o da bana darbesini vurdu.bak şimdi yarım kaldım yine bilemem belki de o böyle mutlu.
aramasın gözlerin beni bakmanı istemem o gözlerin bana sevgine ihtiyacım yok eyvallahhh.

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
Bana seni tarif etmemi isteseler inan anlatamam çünkü dünyanın tüm dillerini bilsem bile buna gücüm yetmez

Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa...

Aşk bir havuzdur içine aptallar düşer valla ben düşmedim arkamdan ittiler

Bazı insanlar vardır anlatamazsın.Parçandır onlar senin ne yapsan kopartamazsın. "iyiki varsın" demiyorum, çünkü yokluğunu düşünemiyorum.
gözlerini
seviorum
çünkü onlar çok güzeller
bir kerecik bak lütfen
sonra unut beni
kalbim tik tak atıo çünkü seni seviorum.
Uyuyorum uyuyorum günler çabuk geçsin diye bekliyorum bekliyorum bu sensizlik bitsin diye benim özlediğim kadar sende beni özlüyormusun sende rüyalarında beni görüyormusun öyle zorki ayrı kalmak öyle dayanılmazki unut beni sevgilim ben unutmuyorum

En feci durum yalnızlık.En acı olay "ölüm." En üzüntülü an unutulmak.En soğuk cevap "hayır." Fakat en güzel kelime "seni seviyorum." En önemlisi ise sensin.

Hiç yorum yok: