msn nickleri

22 Ekim 2007 Pazartesi

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer ..

GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM

kır kalbimi gönlün olsun.al herşeyimi gözün doysun.şimdi başka kollardayım..bu da sana KAPAK olsun..

Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm…

sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış..

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!.

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN

YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM

SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM

Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum...

Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle

HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER

aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım.

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...


msn nickleri

Hiç yorum yok: