Her Cesit Msn Nickleri

8 Ekim 2007 Pazartesi

—zaman hiç değişmeyen temposuyla sürüklerken suskunlukları, yalnızlığı bileni istiyorum yaşam ile ölüm arsındaki tek fark sensin

—sen aşk nedir bilmezsin beni sevmedin ki ağla ağlaya bildiğin kadar bütün güzellikler sende aşk bendedir

—gözlerin gözlerime, ellerin ellerime kalbim içime, ruhun bedenimde olduğu sürece seni sonsuza kadar seveceğim

—sen hep beni başkalarıyla kıskandırmaya çalıştın hedefine ulaştın ama ben sensiz sende hedefsiz kaldın

—bu dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi ağlıyor kimi gülüyor ama tüm mutluluk ve güzelliklere layık birisi var oda şu anda mesajımı okuyor

—damlaların pencereye vurduğu ve rüzgârın kemen çaldığı soğuk bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun.

—bira şişesiyle sarışın kadın arasındaki tek fark nedir? Cevap= ikisinin de boyun kısmından yukarısı boştur

—her deniz bir martı bulur kendine her uyku bir rüya her Vietnam bir devrim her Kürt bir yurt bulur kendine… Ben senden başka sen bulamam.



—ben sensiz geçen günlerime yanarken sen bensizliğe sevineceksin ama şunu unutma ki bir gün sende seveceksin

—dünyada 2 renk gül olsun biri kırmızı diğeri beyaz olsun sen beni unutursan kırmızılar solsun ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun

—güllerin hepsi güzeldir ama senin kadar değil seni herkes sever ama benim kadar değil.

—tatlı biri vardı sevilmeye değen güzel biri vardı görülmeye değen iyi dostlar vardır hatırlanmaya değen ama biri vardır can vermeye değer tabi ki anlarsa eğer

—sevgiyi taşımak değil hasreti çekmek zor. Gülmeyi unutmak değil alışmak zor. Yaşamak ölmek değil özleyipte görmemek zor

—sev ama mevsimlik olmasın yazın açıp kışın solmasın

—erkekler limona benzer uzaktan bakarsın ağzın sulanır ama yiyince yüzün ekşir TİKSİNİRSİN.

—haykıracak nefesim kalmasa bile ellerim uzanır olduğun yere gözlerim görmese ben bulurum yine kalbim durmuşsa inan çarpar seninle

—seni yıldızlara benzetiyorum onlar gibi uzak onlar gibi erişilmez ve onlar gibi göz alıcısın aranızdaki tek fark onlar milyonlarca sen bitanesin

—seni sevmek suçsa cezamı idam isterim.

—hayatta en değerli şeyi sana vermek isterdim ama seni sana nasıl verebilirim ki

—benden çok uzakta olmasan da sana sarılıp dokunamasam da sana sesimi duyuramasam da kalbimizin bir olduğu ve senin de beni özlediğini biliyorum

—bugün hiç yüz vermedim güneşe resmini gösterip hava attım çiçeklere zıpkınla göğün en yüksek tepesine birde bağırdım duydun mu? Seni özledim.

—geceler çığlığımı duymuyor yorgun düşünüyorum sabaha kadar gözlerim gözlerini arıyor esir olurum hasretine yine çaresiz uykusuz mutsuzum en önemlisi de sensizim

—yağmur gökten değil yerden yağsa güneş doğudan değil batıdan doğsa kan kırmızı değil beyaz aksa işte o zaman unuturum seni

—özlem güzellik ve sevgi kavramalarının sözcük anlamı değişseydi ben senin isminle değiştirmek isterdim

—dün doktora gittim böbreğimde kum kalbimde seni buldular.

— ay gece uyumayanlar için doğar. Sen de bu gece uyuma... O güzel gözlerini yumma… Ben bu gece ay olacağım ve yalnız senin için doğacağım….

—Pencereden ne zaman baksam yağmurun yağışına
Yine gelir sensiz olduğum günler aklıma
Öyle çok sevdim ki, gözlerime bir baksana
Bulutlar bile dayanamaz bu kadar ağlamaya
Ağlasa bile sel olur, batar bu dünya
Senin gibi birine şimşekler çakar aşktan anlamayana….

Hiç yorum yok: