Super Yeni Nick Sozleri

19 Ekim 2007 Cuma

Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim...

ölüm uyku olsaydı mezar taşında iyi geceler yazardı

geri sayım sen doğduğunda başladı eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin ölümden,bil ki (7) düvele sultan dahi olsan yerin (6) mekan olacak sana..en fazla (5) metre kumaş götürebileceksin.kapatacaksın (4) açsanda gözlerini bu (3) günlük fani dünyada azraile (2) kat olup yalvarsan da nafile...ecel geldiğinde (1) gün öleceksin...işte o zaman her şey (0)dan başlayacak çünkü ölüm bir yok oluş değil yeniden doğuştur...


Her fotoğraf bir hikayedir ve her hikaye zamana yenildiğinden gözyaşı sebebidir.

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman!

Bilir misin bizde dostluk nedir? Nefesin kesilirse al bu can senindir, yolun sonu uçurumsa dostum geri dön ilk adım benimdir.

ey Türk kızı birinci vazifen çamaşırları ve bulaşıkları yıkamaktır.Senin en kıymetli hazinen kocandır.Seni bu hazineden mahrum etmek isteyen kaynanan olacaktır.Kılıbık sandığın kocan seni başkalarıyla aldatacaktır.Muhtaç olduğun oklava kapının arkasında saklıdır.

Bugün mahkememiz vardı senin gözyaşların benim ise kalbim yargılandı gözlerin affedildi ama benim kalbim bir ömür boyu seni sevmeye mahkum edildi...

Seviyorum sevmenin acı verdigini bile bile her seven belki sevilir diye.

ask bir tiyatro dediler,herkese laik bir rol verdiler en zoru bana nasipmis,önce sev sonra unut dediler.ben ise rolumu yapamadim,sevdim ama unutamadim...!!??

super yeni nickler

Hiç yorum yok: